Tomaten(saus) vermindert kankerrisico

Bron   Doctor's Guide
Datum 16 september 1999
Taal Engels
Samenvatting Volgens een studie gepubliceerd in het Journal of the National Cancer Institute vermindert het eten van spaghettisaus, ketchup en tomaten het risico op kanker.
Volgens de studie is er een ernstige verlaging van het risico voor een hele resem kankersoorten.
Link(s) http://www.pslgroup.com/dg/12c452.htm
http://www.pslgroup.com/dg/13144a.htm